tisdag 18 september 2012

Bibliotek

Har fått några dagars jobb på bibliotek denna månad. Desto fler i oktober.
Det är så skoj att få vara tillbaka på biblioteken och jobba lite.
Trivs verkligen med det!
 
Blir tyvärr inte så många turer till biblioteket när jag inte jobbar.
Antar att det är lite för mycket annat på gång just nu.
Så när jag jobbar brukar det följa med en hel del hem.
 
En del tidningar, nån film och självklart lite böcker
 
Just nu är det mest faktalitteratur.
Tips på pyssel o inredning.
Försöker hålla mig till det.
Men tidigare har det varit massa ny skönlitteratur.
Brukar sluta med att jag har en hel hög liggandes på sängbordet
som jag aldrig tar mig igenom.
Tar mig alldeles för lite tid att läsa!
Så nu fick det bli facklitteratur som man kan bläddra i lite nu o då.
 
"Sy sött av stuvbitar" verkar rolig!
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar