tisdag 25 september 2012

Pyssel

Att vara på pysseldag var fantastiskt skoj!
Man blir inspirerad och peppad.
I våras hade jag och några vänner pysselkväll varannan vecka.
Vi kände att det var dags att ta upp det igen. Så ser fram emot ikväll.

Jag hann med två pyssel under lördagen. 
Är inte snabb på att pyssla. Varför stressa?
Njuter av pysslet helt enkelt.
Kanske var shoppingen också alldeles för rolig =)

På en hantverksfestival finns det såklart tävlingar.
Bland annat skulle man inspireras av en färdig mall men med egna papper och idéer.
Så här blev mitt kort.


Har tre inte så vackra anteckningsböcker.
En har blivit vackrare och mer inspirerande.

 
Har använt mig av papper och washitejp.
Tejpen använde jag till kanter och bokrygg.


En del av alla papper som inhandlades.
Många av dessa ska nog användas till mitt nya projekt.
Byrå med massa olika lådor. Självklart fyndad på second hand.


Tanken är att klä in lådfronterna med olika papper.
Självklart också byta ut knopparna.
Tycker om att ge gamla möbler nytt liv!
Varför köpa nytt när det finns så mycket som andra inte vill ha?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar