torsdag 11 oktober 2012

Höstens moodboard

Fabrikens tema denna torsdag är Höstens moodboard.
Kika gärna in här för fler moodboards.

Mycket inspiration finns i telefonen, på datorn eller i huvet.
Det bästa skrivs ner o skissas i vår husanteckningsbok.

Det får bli en liten egen variant av moodboard.
Min känsla och vad jag vill med hösten och vintern helt enkelt.
Inte så mycket fokus på inredning.

Jag har blivit lite smått pysseltokig. Har alltid varit det men mest i huvet och sen pysslat lite smått här o där.
Men nu när vi har ett pysselrum vill jag mest pyssla hela tiden. Tänker konstant på nya saker jag vill pyssla. 
Det får helt enkelt bli ett pyssel-moodboard. 


Inför höstens och vinterns långa mörka kvällar. 
(Självklart med lite ljus och en kopp te, men det är så självklart för mig :)


Älskar knappar i glada färger. Har precis sorterat alla knappar efter färgskala.
Vackert i glasburkar på hyllan i pysselrummet.
Piffar ofta till fula, tråkiga anteckningsböcker med fina papper


Sticka och virka...perfekta sysslor framför en film på kvällarna.


Papper kan man bara inte få nog av!
Så mycket man kan göra med dessa små färgglada karameller.

3 kommentarer :

  1. Härligt att kika på din tolkning av höstens moodboard.
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  2. Fin tolkning av moodboard...min blev också mest en med "vad jag tycker om" på /Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt moodboard du visar upp! Jag har börjat gilla hösten mer och mer! Tycker det är så fint med alla färger och njuter av den krispiga luften ute!

    Hösten ger verkligen tid för pyssel!

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera