tisdag 8 januari 2013

Att inleda det nya året

Ett nytt år...
För mig blir det att inleda ett nytt år med en födelsedag då jag fyller år tidigt på året.

Alldeles extra speciellt blev det i år då jag fyllde 30.
Dagen firades i sin enkelhet med middag ute med familjen.
Oanade överraskande händelser gjorde dock denna födelsedag oerhört välsignad.

Tacksamhet, uppskattning, givmildhet, glädje, uppmuntran.
Några ord som präglade min 30 årsdag.
Och som också får prägla det kommande året.

Ett stort år.
Jag 30
Första syskonbarnet föds
Mamma 60

Jag hoppas att det kommer att fyllas av ännu mer glädjeämnen och storheter.

Ett år att försöka glädjas istället för att sörja...


Bud Holloway var med på ett hörn på födelsedagsmiddagen och bjöd på en välsignad överraskning.

Fick inte bara en vacker tallrikshylla från Kallholmen.
Utan även denna röda vackra kitchen aid. Så mycket mer än jag kunde ana!
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar