torsdag 10 januari 2013

Favorit i repris

Torsdagstema har fabriken åter igen startat upp med.
Det mjukstartas med temat favorit i repris.

Egentligen hade jag velat välja något tema där jag inte hann vara med i höst.
Men på grund av dåligt ljus och tidsbrist har jag inte kunnat ta bilder.
Så istället blir det en repris.

Denna byrå har uppskattats både av läsare och andra som sett den.

Det blev en riktig färgklick och byrån fick ett ordentligt lyft.
Här hittar du hela inlägget.

Tänk va lite papper kan göra. Har fler såna här projekt på gång.

DIY fick bli min favorit i repris då pyssel konstant finns i mitt huvud.

Har under julen hunnit sticka en hel del. Hoppas på att hinna med en hel del pyssel framöver.

Glöm inte kika in på fabriken för fler favoriter i repris.
 

2 kommentarer :

  1. Vilken glad-byrå! Visst är det roligt när man kan ge en hel möbel nytt liv så enkelt som att bara sätta på lite papper. :)

    SvaraRadera