lördag 19 januari 2013

Hockeylördag med pyssel

Det är lördag. Hockeylördag
En spännande sådan
Seriefinal

HV71 mot älskade Skellefteå
Intensiv match med mycket gruff
Lät det som

Skönt med vinst
4-2
Tar ett kliv framåt
Längre bort
Lite säkrare
På första platsen

Kan detta bli vårt guldår?

Maken jobbar så inte på plats denna kväll
Lyssnar istället på radiosporten
Pysslar såklart samtidigt

En rolig idé jag sett på pinterest
En sorts almanacka

Material ser ni på bilden
Först har jag skurit alla skrivkort på hälften
365st ska det bli såklart

Stämplar datum på korten
Dock inte år

Vykorten skärs lika breda som skrivkorten
Men lite längre

Dom ska fungera som avdelare mellan månaderna
Tyvärr har jag inte tillräckligt många vykort jag vill använda
Får ta mig en second hand runda o leta

Så slutresultatet får vänta
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar