lördag 2 februari 2013

Fynd

Första gången på väldigt länge
en sväng på loppis samt second hand
Egentliga ärendet var pärlspont men en liten avstickare när man liks ändå är ute o kör

Var mest ute efter gamla vykort till ett pyssel projekt
Följde med några saker till
Fantastiska fynd

Några vykort fick följa med hem
En fin liten bok med plats för ett litet block som går att byta ut
Perfekt för mina listor!
Så slipper jag massa smålappar överallt
Fin nog att ligga framme och påminna

Är en samlar av Disney och Astrid Lindgren på LP-skivor
Tror ni lyckan var nådd när jag såg denna box?
Fem Disney sagor på LP
Det bästa är att i fodralet följde ett häfte med
där man kan själv följa med och läsa medan man lyssnar!
Lite som kassettbanden
"Pling nu är det dags att vända blad"

Bästa fyndet kanske var dessa!
Som små vackra godisar
Ynka 1kr per nystan, ren ylle!!!
Lika vackra att bara ha framme i en skål!

Verkligen lyckad loppisavstickare
Trippade fram till bilen av lycka
 

1 kommentar :

  1. Det där är bästa broderigarnet. Vad jag vet så tillverkas det inte längre. Jag brukar ha lyckan att hitta det på loppisar också. Ska bli kul att se vad du gör av det.

    SvaraRadera