onsdag 27 februari 2013

Utmärkelse

För ett bra tag sedan fick jag en fantastiskt fin utmärkelse från Anna på bloggen Husprojektet.

En härlig blogg som jag hittat relativt nyligen. Men glad är jag för det.
En person från mitt Norrland men som nu bor på fantastiska Gotland och driver ett guesthouse i en gammal folkskola. En person som jag känner att jag nog skulle kunna ha blivit god vän om våra vägar korsats på det viset. Kika absolut in på hennes blogg.

Med denna fina utmärkelse följer uppdraget att skicka utmärkelsen och uppdraget vidare.
Fem bloggar med mindre än 200 följare.

Här kommer då fem av bloggarna som jag följer och tycker lite extra mycket om:

Fröken fynd - en nyfunnen blogg om vardag, pyssel, fantastiska bilder

Tedags hos tant Ninette - Ett färgglatt, personligt hem som gör mig lycklig! Att jag känner mig mindre ensam i djungeln av tjugo nyanser av vitt :) när jag känner mig nere och orkeslös går jag in här och blir på en gång gladare och hämtar inspiration

Anna och en röd stol - superfina bilder på hem o prylar. Blir ibland lite avundsjuk på alla fantastiska loppisfynd hon gör ;)

En matsked grejer - en blogg om vardag. Blir lugn när jag tittar in här

Leva lite - vardag när den är som bäst. Härliga bilder och älskar sättet hon skriver


Kika in på dessa bloggar! Väl värda ett besök
 
 

5 kommentarer :

  1. Tack, känner mig såå hedrad och blir alldeles varm i hjärtat!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. men tack ska du ha, tack tusen tack, vad snällt! :)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket Johanna! Länkade till din blogg i mitt senaste inlägg. Ska kolla in dom andra nominerade nu :)

    SvaraRadera
  4. Tack så jättemycket, det värmer :) Du vet att jag gillar din blogg oxå. Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Tusen tusen tack! Dina fina ord om mig gjorde mig himla glad :)

    Kram

    Malin

    SvaraRadera