måndag 22 juli 2013

bloggtips

 två av tre lavendelplantor lyckades jag övervintra trots alla norrländska odds
 
Jag har ordnat om lite i blogglistan som finns här till höger på min blogg
Dessa bloggar kollar jag regelbundet för tips och inspiration
Kolla in dom
 
Här är några av mina favoriter
 
Pyssel:
 
Tedags hos tant Ninette - älskar hennes stil, färger och hem
 
Jag blommar - önskar att man finge ha ett sådant jobb
 
Fab Keramik - blir alltid inspirerad till att jobba med lera när jag går in här
 
Inredning:
 
Husprojektet - vissa människor känns det som att man skulle blivit vän med om man bara bott på samma plats och kommit i varandras vägar
 
Posie gets cozy - för att stilla min lilla dröm om USA, hemmafru och lantliv
 
Lundagård - stor och vackert
 
Annas röda stol - bilderna inspirerar till att fixa om hemma

1 kommentar :

  1. Oj jag niger och tackar. Jisses så glad jag blir av att få inspirera. Kram Anna

    SvaraRadera