fredag 6 september 2013

Torsdagstema: moodboard

Torsdagens tema som blev ett fredagstema är moodboard
Moodboard är inte riktigt min grej
Istället får det bli några bilder

Min känsla just nu

Sommaren är helt klart på väg mot sitt slut
Värmen hänger i men kvällarna blir kortare och kortare

Jag börjar se fram emot...

att bläddra i faktaböcker


allt det goda att safta och sylta
så mycket gott jag har tänkt baka och laga


att ta fram handarbeten framför tv och brasa


Sen fluffar jag om hemma
Boar in mig i vinterns ide
Saker byter plats och tavlor ska upp


Vad har ni för känsla inför hösten?
 

2 kommentarer :

  1. Även om det känns tråkigt att sommaren är snart över finns det ju mycket mysigt att se fram emot i höst också!
    Trevlig helg!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. För mig är det som någon sorts nystart. Jag röjer, rensar och sorterar överallt.

    SvaraRadera