söndag 12 oktober 2008

Filbröd o Vättern

Har bäddat ner mig i min säng me lite te och det goda mörka liljeholmsfilbrödet.
En allmänt konstigt-humör-kväll.
En sån då jag undrar varför jag egentligen skulle flytta till en stad mer än halva Sverige från familjen.
En sån då jag funderar för mycket på sånt jag önskar jag sluppit va med om.
En sån då jag bara vill sova o inte riktigt vakna förrns allt är precis som det ska vara.
En sån då åldersnojan kommer över mig. Tänk 26 snart. Galet konstigt.
En sån då en kram verkligen skulle sitta helt rätt...

En sån då jag måste påminna mig själv om att Gud bär och omfamnar...bra dagar och dåliga!
Tur att Vättern (mitt substitut till skogen) påminner om det =)

1 kommentar :

  1. men du kommer till mig snart! idag har jag haft en deppdag men inser mer och mer att man behöver sådana dagar också. hjärtat mitt! älakar dig.

    SvaraRadera