söndag 19 oktober 2008

Tydligt en underbart bra helg

* Tydligt - ett ord som sagts otaliga gånger av många. Men tydligt en underbart bra helg.
* Liljeholmsvänner - alltid en lycka utan dess like. Och även bekantskaper som blivit nya vänner.
* Norrland - underbart me norrlands connection o lite vackert språk från mer än bara jag =) men saknar nu familjen o ett kyligt norrland som är snötäckt vissa mornar denna månad.
* Malmö - Mmmm. Så mycke mer än jag trodde! Gav mig många vibbar av mitt älskade kära Österrike. En kyrka i miniformat av Stephansdome. Kullerstensgator in the city.
* Vienna, Austria - min bästa stad i livet!
* Glass - den bästa guldglimten i vardan! O inte vilken som helst utan Italiensk glass med citronsmak.
* Inflyttningspartaj - med många många människor. intressanta samtal.
* Immanuelskyrkan - den församling som kännts mest klockren sen flytten till söder. O den är i malmö...mindre klockrent läge.

Har för övrigt fått jobb på stadsbibblan. ästan 15h/v november o december. Visserligen som biblioteksassisten o inte bibliotekarie. Men lika glad är jag! Det är jobb. O det är på bibliotek.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar