onsdag 7 oktober 2009

Olustiga känslornas dag...

En dag som började med illamående och huvudvärk. Kanske borde ha stannat hemma redan från början. Men svårt att skippa jobbet som jag har så lunkade jag iväg ändå. Dock höll huvudvärken o sitter fortfarande i :/ Får se hur morgonen ter sig.

Saknaden är stor idag! Längtar till Norrland, hemma där det snöat 2-3 deci idag. Längtar till familj som visserligen ofta blir tjafs mellan men ändå är kärleken så mycket större. Längtar efter Anna-Karin som helt enkelt bara får mig att må bra genom att bara finnas till.

Jag känner mig mer trygg och tillfreds när jag inte tänker USA än när jag gör det. Kanske ska det vara nåt sorts tecken? Vet inte ens om jag vill hälsa på i tre veckors tid...

Varför ska en dag då jag mår bra på alla sätt o vis följas av en dag då jag varken vet vem jag är, borde vara, ska vara...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar